بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


آیا باز هم مشتهای قلعه نویی گره میخورد!؟

http://www.esteghlaltehranfc.com/esteghlal_content/media/image/2012/08/3435_orig.jpg

هفته چهارم لیگ برتر در حالی از روز شنبه آغاز خواهد شد که در سه هفته اول بجز تیم فجرسپاسی اکثر تیمهای لیگ برتر دارای نوسانی های در نحوه نمایش ونتیجه گیری بودند و این موضوع نشان دهنده عدم آمادگی کامل تیمها و نرسیدن به شرایط آرمانی خود می باشد.استقلال هم یکی از تیم های هست که با وجود دو برد هفته اول و سوم هنوز نتوانسته انتظارات هواداران خود را (ارائه بازی روان و زیبا)بطور کامل برآورده کند و باید در هفته چهارم و در اولین بازی بیرون از خانه خود به مصاف مس کرمانی برود که اصلا در سه هفته اول لیگ نتایج قابل قبولی نگرفته و اگر کادرفنی و بازیکنان این تیم می خواهند از زیر فشار انتقادات هواداران خود خارج بشوند،باید در این دیدار خانگی خود با دست پر از زمین بیرون بیایند.
مع الوصف؛دیدار مس کرمان و استقلال را می توان دیداری سخت و با حاشیه های بسیار پیش بینی کرد.در چند سال اخیرشهرکرمان و تیم مس؛یادآور خاطرات و حاشیه های تلخ و شیرینی برای هواداران و حتی برخی از مربیان و بازیکنان فعلی استقلال می باشد.خاطراتی  از جمله مشتهای گره شده امیر قلعه نویی بعد از بردن استقلال با تیم مس،سرمربیگری پرویز مظلومی در این تیم،حضور سید مهدی رحمتی و بازگشت طلایی این دروازه بان ملی پوش به سطح اول فوتبال ایران،حضور پیروز قربانی وامیر حسین صادقی و بازی آنها مقابل استقلال،تک گل پیروزی آبی پوشان توسط سیاوش اکبرپورمقابل مس کرمان و .....
لذا با توجه به مواردی که در بالا به آنها اشاره شد وحاشیه های دیگری چون؛ حضور رضا عنایتی با انگیزه بازیکن فعلی مس کرمان که قرار بود ابتدای همین فصل به استقلال بپیوندد و همچنین شایعه پیوستن فرهاد مجیدی به این تیم کرمانی و شعارهای اخیرهواداران کرمانی برعلیه کادرفنی و شنیده شدن نام پرویز مظلومی در استادیوم خانگی تیم مس،باید شاهد بازی پر حاشیه و صدالبته جذابی باشیم.امیر قلعه نویی باید تیمش را در اولین بازی خارج از خانه خود آماده مصاف با تیمی بکندکه؛این تیم کرمانی در بازیهای سه هفته اول لیگ با بدشانسی نتوانسته هیچ امتیازی کسب کند و بدجوری تشنه گرفتن امتیاز می باشند و اگر در این دیدار هم موفق به کسب امتیاز نشوند،دچار بحرانی های جدی خواهند شد.
با این اوصاف باید تا روزدوشنبه وسوت پایان بازی صبر کرد تا ببینیم آیا بازهم امیر قلعه نویی مشتهایش را به علامت برد،گره خواهد زد یا اینکه نتیجه دیگری  رقم خواهد خورد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 14 / 5 / 1391برچسب:لیگ دوازدهم,امیر قلعه نویی,مس کرمان,استقلال,هواداران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com